”Toimii paremmin kuin mainonta”
Sisältömarkkinointi on oikeastaan kattotermi kaikille yrityksesi viesteille joiden tarkoitus on
◉ tukea ostopäätösten syntymistä ilman tuputtamista tai hintojen polkemista
◉ tarjota niitä katsoville, kuuleville tai lukeville ihmisille ongelmaratkaisua, tietoa, inspistä tai viihdettä
◉ parantaa asemaanne markkinoilla lisäämällä tunnettuutta, luottamusta teihin ja osaamiseenne sekä löydettävyyttänne verkosta
Sisältömarkkinointia ovat siis mm. blogit, artikkelit, kirjat, sosiaalisen median päivitykset, kuvat, videot, podcastit, live-lähetykset, kyselyt, pelit, sovellukset, uutiskirjeet jne.
Jos et viitsi tai ehdi selata kaikkia linkkejä, [wpob id=”16″ text=”klikkaa tästä ja lataa artikkelikooste tulostettavassa muodossa” style=”none”]
Jos olet vasta alkutaipaleella sisältömarkkinoinnissa, aloita näistä:
Mitä sisältömarkkinointi tarkoittaa ja kuinka se kannattaisi suunnitella
Mitä sisältömarkkinoinnilla voidaan saavuttaa
Mitä tehdä kun itsellä ei riitä aikaa sisällöntuotantoon
Missä sitä sisältöä sitten pitäisi oikein julkaista
Mihin ilmaisuuden raja pitäisi vetää
Lisämateriaalia:
Parhaat ilmaiset ja lähes ilmaiset työvälineet avuksesi
[wpob id=”2″ text=”Klikkaa tästä ja tilaa ilmainen viikottainen Tiskivuoro-verkkojulkaisu.” style=”none”] Siitä löydät paljon lisää sisältömarkkinointiin liittyviä vinkkejä joita ei julkaista blogissa
Liikaa linkkejä selattavaksi?
Ei hätää: voit tilata artikkelikoosteen myös pdf-tiedostona suoraan sähköpostiisi.
Täytä vain tietosi alle ja lähetä lomake niin saat sen heti luettavaksesi ja laitettavaksi talteen!
Samalla tilauksella saat maksuttoman verkkojulkaisuni joka tiistai. Sen voit sitten myös perua helposti parilla klikkauksella.