”Profiili perustettu, mitäs nyt sitten”
Yleinen kysymys kuuluu kuinka Periscopea/ Twitteriä/ Snapchatia/ Instagramia käytetään, miten oman Linkedin-profiilin löytymistä ja tehokkuutta parannetaan tai miten Facebookin erilaisia ominaisuuksia kannattaisi hyödyntää.
Siksi olen julkaissut näitä ohjeita blogissani.
Huomaa, että kaikki nämä kanavat kehittyvät koko ajan ja mahdollisuuksia tulee lisää. Vaikka blogit eivät jatkuvasti päivity niiden myötä, seurailen kehitystä viikottain ja pidän viikottaisen verkkojulkaisuni Tiskivuoron lukijoita ajan tasalla merkittävistä muutoksista ja mitä hyötyä sinulle niistä on.
[wpob id=”2″ text=”Tilaa Tiskivuoro maksutta sähköpostiisi klikkaamalla tästä” style=”none”]
Muistathan, että sekä oma blogisi että uutiskirjeesi ovat osa sosiaalista mediaa.
Apua niiden suunnitteluun löydät näistä artikkeleista
▶︎ Bloggaaminen
Sosiaalisen median kanavien käyttöohjeet:
Kuinka valitset hyvän käyttäjänimen somea varten
Facebook | Kaikki Facebook-aiheiset blogit löydät täältä, mukana mm. kuinka teet Facebook-seinästäsi kiinnostavamman, kuinka laadit hyvän päivityksen, miten Facebookia voi hyödyntää asiakaspalvelussa ja miten laaditaan houkutteleva Facebook-sivu
Instagram | 6 vinkkiä joiden avulla parannat yrityksen näkyvyyttä Instagramissa
Kuinka saat Instagram-kuvat näkymään Twitterissä
Twitter | Kuinka aloitat Twitterin käytön ja miten saat seuraajia
Linkedin | Kuinka laaditaan hyvä profiili
Periscope | Kaikki Periscopesta -opas ja vinkit
Pinterest | 9 vinkkiä aloittelevalle yrityspinnaajalle
Snapchat | Näin aloitat snäppäilyn
Podcasting | Kuinka suunnittelet oman radioshown eli podcastin
YouTube | 19 vinkkiä yrityksesi YouTube-kanavan suunnitteluun ja ylläpitoon
Tämä unohtuu turhan monelta: kuinka luodaan organisaatiolle some-ohjeistus