Olen Eve (Eveliina) Koivula – tarinaniskijä, live-video -pioneeri, markkinointistrategi ja erinomainen kotikokki – varustettuna sarkastisella huumorilla. Harrastan partiojuttuja, rakastan reissaamista ja jazzia ja puhun asioista niiden oikeilla nimillä.
Sosiaalinen media ja digimarkkinointi on tänäpänä aikamoista hulabaloota ja turbulenssia. Sen tuorein tieto ei ehdi kirjoihin tai opettajille, vaan ajan hermolla on pysyttävä muilla tavoin. Siksi ei mene päivääkään etten lue, katsele tai kuuntele jotakin joka avaa uusia näkökulmia viestintään, selkiyttää vanhoja tai opettaa jonkun uuden käytännön asian. Niitä pureskelen ja siirrän sitten eteenpäin mun asiakkaille, joita kiinnostaa ennemmin tulokset kuin teoriat.
Käytän titteleitä kuten sparraaja ja valmentaja, mutta todellisuudessa teen paljon myös ihan oikeita töitä asiakkaitteni puolesta – kaikkea työlästä ja teknistä johon heillä ei ole aikaa tai osaamista.
Pyöritän myös ilmaista Facebook-ryhmää, jossa autetaan some-sisältöihin liittyvissä jutuissa.
Tietotaitoni on tosiaan pääasiassa kertynyt sitä mukaa kun on pitänyt täyttää joku olemassa oleva tarve, töitä tekemällä ja itseopiskelulla. Siksi voin luvata, että osaamiseni on takuulla ajantasaista ja käytännönläheistä.
Aloittelin markkinointiuraani jo 90-luvun puolivälissä, joten olen ehtinyt nähdä ja kokeilla jos jonkinlaista strategiaa ja kanavaa ja mikä tärkeintä, tunnen käytännössä monia eri aloja IT:stä viihteeseen ja palvelualoista urheiluun.
Viime vuodet olen keskittynyt digiin – toisin sanoen some-kanaviin, sähköposteihin (kai käytät?) ja erityisesti siihen mitä voitaisiin viestiä ja millä tavalla. Hyvät suunnitelmat ja tarttuvat tarinat on sun sitten helppo viedä käytäntöön!
Jos oot valmis ottamaan vastaan apua:
▶︎▶︎ Ota yhteyttä tämän sivun lomakkeella ja kuvaile mulle vähän nykytilannetta!
Ylen aamu-tv
Oon suositellut jo kahdelle pienyrittäjäkaverille tutustumista somemarkkinoinnin maailmaan @evekoivulan juttujen kautta koska #innostus.
— Anne Sulander (@annezlndr) 29. marraskuuta 2015
Olen tehnyt töitä eri kokoisten yritysten kanssa, mm.
Sanottua
”Monet kiitokset vielä asiantuntevasta esityksestäsi.” (Heli Häivälä, Aikakauslehtien liitto)
”Onpa kattava #periscope koulutus By @evekoivulan @TurunAMK” (Taru Lehtonen, Turun Taideakatemia)
”Todella laadukasta ja mielenkiintoista koulutusta!” (Soile Timonen, Turun Taideakatemia)
”Juttu oli tärkeää asiaa, kuten sinulla aina” (Atso Almila, kapellimestari)
”Upeaa Eveliina! Me köyhänä yhdistyksenä olemme saaneet monta kullanarvoista vinkkiä sinulta. Aikoinaan Oikiksessa meille ei opetettu viestinnästä mitään.” (Ari Ruotsalainen)
”Olo oli hieman epävarma ennen ensimmäistä Periscope-lähetystä… Onneksi Eveliina tuli paikan päälle sparraamaan: saatiin vastauksia kysymyksiin ja kokeiltiin, miten homma toimii käytännössä. Tekemällä oppii juu, mutta paljon oppii myös kysymällä Eveliinalta.” (Minna Latvala, Kela)
”Eve on loistava valmentaja ja motivaattori. Poikkeuksetta aina iloinen ja positiivisella mielellä liikkeellä. Suosittelen varauksetta!!” (Jukka Tuukkanen, Siemens)
”Even kanssa työskentely oli miellyttävää. Hän kykenee luoviin ratkaisuihin ja on kova paiskimaan töitä. Oli hienoa nähdä, miten Eve kykenee tekemään laadukasta verkkomarkkinointia melkein nollabudjetilla.” (Kalle Pyykkönen)
”Eveliina on todella osaava markkinointiammattilainen ja hänellä on hallussa erittäin laaja valikoima markkinointiin liittyviä välineitä. Hänen kanssaan on ollut ilo työskennellä.” (Ari Tertsunen, Econocap)
@evekoivulan @PauliinaMakela Kiitos vinkeistä! Teille molemmille:) Todella innostavaa kuulla huippuosaajia ja oppia uutta! — Merja Turpeinen (@merjaturpeinen) November 26, 2015
Eveliina löysi kymmenessä minuutissa verkkosivuiltamme tavan parantaa klikkimainontamme tuloksellisuutta ja kahdessa viikossa tiedettiin konsultoinnin maksavan itsensä nopeasti takaisin. Näyttäisi siltä, että vuositasolla säästö tulee olemaan noin 10-12% luokkaa kokonaiskuluista – näin käy kun päästää ammattilaisen arvioimaan dataa.
Lisäksi tässä tarkasteltiin vasta ensimmäistä meidän kymmenistä hakusanoista joten luvassa on vielä lisääkin säästöjä markkinointibudjettiimme.