Jos sun ajatus somesta/ blogista/ uutiskirjeestä on yhtä kuin "en keksi mitään postattavaa”, ”puuttuu ideoita” ja "en tiedä mitä jakaisin" - sä tarvitset IDEABUFFAN!

Varaa vartista puoleen tuntiin aikaa ja sulla on takataskussa samanlainen valikoima some-postausideoita kuin ruotsinlaivan buffassa on ruokaa. Sen jälkeen ei tarvi enää tuskailla!
Lataa ilmainen "Ideabuffa-opas" tästä:
PS. Niistä pääsee tietty myös helposti eroon ja spämmiä ne ei varmana oo!

Luovuuden esteet ja mitä niille voi tehdä
Usko tai älä, se idea jota kaipaat on tuolla jossakin odottamassa löytäjää; uusi tuote tai palvelu (tai vanhan parantaminen) ja sen markkinointi, asiakkaiden, oman porukan tai jälleenmyyjien innostaminen, myyntiprosessin kehittäminen ja niin edelleen - luovuudelle on...

3 vinkkiä luovuutesi herättämiseen
Viime viikolla blogissa juteltiin luovuudesta ja siitä, että sitä löytyy kaikilta jos vaan vähän viitsii herätellä. Ympäristöllä saattaa olla isokin merkitys tässä prosessissa, ja ympäröivillä ihmisillä taatusti vielä isompi. Jos siis tarkoituksesi on lisätä luovuutta...

Löytyykö sulta nämä 6 luovien ihmisten piirrettä? (Niistä on hyötyä markkinoinnissa!)
Sisällöntuotanto vaatii luovuutta, joka ei suinkaan ole mikään tietyn "tyyppisten" ihmisten yksinoikeus, vaan taito jota voi treenata ja kehittää. Ei siis voi sanoa, että ihminen joko on tai ei ole luova, mutta tiettyjä piirteitä luovuuteen voi kyllä liittää. Vähän...

5 vinkkiä parempaan työtehokkuuteen
Viime tiistain Tiskivuorosta löytyvät ohjeet miten laadin joka viikko oman työlistani - tai no, otsikoin sen kyllä todo. Jos et ole nähnyt sitä, käy täällä ja tilaa se itsellesi sähköpostiin nyt - ei meinaan maksa mitään, mutta saat samalla nuo ohjeet käyttöösi. Et...

Markkinoinnin 15 muistiota
Markkinointi sisältää aina sekä projektiluontoisia kokonaisuuksia, että rutiineiksi luokiteltavia asioita. Kaikista niistä kannattaa olla itsellä muistio tai tarkistuslista, jonka avulla niitä hallitaan ilman, että kaikkea tarvitsee suotta säilytellä mielen päällä....

Kun markkinointi vie liikaa aikaa ja energiaa – yksinkertaista
Tähän aikaan vuodesta tehdään kevätsiivouksia niin sisällä kuin ulkona, ja koetetaan hankkiutua eroon kaikenlaisesta turhasta. Siksi valitsin blogille toukokuun teemaksi asioita, jotka liittyvät markkinoinnin yksinkertaistamiseen ja sitä kautta myös oman työmäärän...

Zero Waste -markkinointia
Jos yhtään luet uutisia etkä ole viettänyt kevättä koomassa, tiedät, että roskat ja varsinkin muovi ovat tällä hetkellä kovasti pinnalla muuallakin kuin Tyynenmeren jätepyörteessä (joo, yritän kuulostaa hauskalta). Otin itsekin osaa maaliskuun muovittomuuskampanjaan,...