Jos sun ajatus somesta/ blogista/ uutiskirjeestä on yhtä kuin "en keksi mitään postattavaa”, ”puuttuu ideoita” ja "en tiedä mitä jakaisin" - sä tarvitset IDEABUFFAN!

Varaa vartista puoleen tuntiin aikaa ja sulla on takataskussa samanlainen valikoima some-postausideoita kuin ruotsinlaivan buffassa on ruokaa. Sen jälkeen ei tarvi enää tuskailla!
Lataa ilmainen "Ideabuffa-opas" tästä:
PS. Niistä pääsee tietty myös helposti eroon ja spämmiä ne ei varmana oo!

Instagram-oppaat – mitä niillä voi tehdä ja kuinka
Instagram syytää uusia ominaisuuksia siihen tahtiin, että heikompaa hirvittää; teeveetä, keloja ja nyt jotain ihme oppaitakin. Niitä ei kaikkia missään nimessä pidä ottaa käyttöön - ellei sitten halua. Installa on taipumusta palkita lisänäkyvyydellä niitä jotka näihin...

21 sisältöideaa hyvinvointiyrittäjälle
Tiskin arkistoista löytyy vaikka mitä, esimerkiksi tällainen opas vuodelta 2015: 5 syytä, miksi sun kannattaa perustaa yritykselle oma blogi 1. Blogi on edullisin itsenäisesti hallittava markkinointikanava. Sen kertainvestointi on edullisimmillaan joitakin kymppejä ja...

Sisällön kierrätys – yli 50 tapaa käyttää 1 artikkeli tai video
Sisältöjen miettiminen vaatii aikaa ja vaivaa, ja siksi jokaisesta jutusta kannattaa puristaa irti niin paljon mehuja kuin lähtee. Tässä esimerkissä aloitan artikkelista, mutta alta löytyy esimerkkejä myös videoiden uudelleenkäyttöön. Katsotaan mitä kaikkea siitä vois...

30 ideaa yrityksen some-kanaviin
Jos sun some-sisältö on samanlaista koko ajan, jatkuvasti uuden ja kiinnostavan sisällön keksiminen ja luominen tuntuu vaikeelta, ideat on vähissä ja suunnitelmallisuus puuttuu, tässä sulle laastaria akuuttiin tilanteeseen. Pidemmällä aikavälillä hyötyisit tosin...

Mistä tiedät että on aika uusia nettisivut
Reilu 10 vuotta sitten, 2007 syksyllä sukulaismies kaipasi apua yrityksensä nettisivujen suunnitteluun, ja niinpä pistin opetellen Dreaweaver-ohjelmiston käytön, joilla nykäistiin sivusto kasaan. Sen koommin niille ei tehty mitään. Vasta kun firma pari vuotta sitten...

Annatko asiakkaallesi liikaa vaihtoehtoja? Ei kannattaisi.
Vuonna 2000 kaksi psykologia Sheena Iyengar ja Mark Lepper tutkivat ihmisten ostokäyttäytymistä laittamalla kaupan maistatuspisteeseen esille 24 eri makuista hilloa. Tuloksena oli, että 6 kymmenestä shoppailijasta pysähtyi maistamaan, he testasivat keskimäärin kahta...

Brändätyt valokuvat
Olet varmasti nähnyt upeita Instagram-tilejä, joiden kuvituksessa kulkee sellainen selkeä punainen lanka. Että aina kun omaan kuvavirtaan ilmestyy sen tietyn instagrammaajan kuva, tiedät välittömästi kenestä on kyse. Kuten vaikka tämä mun lempiesimerkkini: Näytä tämä...