Arkkityypit ja brändääminen – 51 esimerkkiä
Teoria arkkityypeistä on psykiatri Carl Jungin käsialaa, joka uskoi että arkkityypit ovat syvään upotettuja persoonallisuusmalleja, jotka ilmenevät ihmisen psyykessä luonnostaan. Arkkityyppejä - ajattomia hahmoja - löytyy kaikista myyteistä, taruista ja uskonnoista ja...
Ennen kuin jaat blogilinkkisi someen, lukaise tämä
Onko sulla tapana laittaa blogilinkki heti julkaisun jälkeen sellaisenaan jakoon kanavasta riippumatta? Jos toimit näin, voisit ehkä harkita toisenlaista strategiaa. Tässä siihen vinkkejä. Tämä artikkeli kuuluu sarjaan "toisaalta löytyneitä" hyviä vinkkejä joita...
6 yritysvideota – valitse näistä omasi
On ennustettu, että parin vuoden päästä lähes kaikki verkon sisältö on videota - mitä itse en lähtisi allekirjoittamaan sillä meitä primääri-auditiivisia ja -kinesteettisiä on sentään noin kolmasosa maailman väestöstä. Mutta joka tapauksessa liikkuvan kuvan osuus...
Tunnetko nämä Instagramin käyttöehdot?
Social Media Examiner -blogista löytyi tämä Instagram-aiheinen artikkeli, jonka sisältöä voisi olla hyvä referoida suomeksikin - nämä asiat eivät nimittäin tunnu olevan mitenkään itsestäänselvyyksiä kenellekään. Edelleen törmään jopa Instagramin käyttöä kouluttaviin...
Facebook Messenger Bot auttaa varsinkin pienyrittäjää
Facebook Messenger - facen mese - on erillinen sovellus joka lienee jo valmiiksi sullekin tuttu. Siihen voi erillisen palvelun kautta liittää automaattiviestejä - botteja - jotka ovat maailmalla tällä hetkellä se juttu, mutta joita meillä Suomessa on toistaiseksi...
Miksei sun mainonta toimi + toimintasuunnitelma asian korjaamiseksi
Suurin syy siihen, ettei sun mainonta toimi löytyy ostajan päästä: Kun ei vaan ole oikea hetki niin ei ole. Vaikka sun tarjoama ratkaisu ois ihan täydellinen koostumusta ja hintaa myöten ja itse mainoksen laatinut Suomen kovimmat nikkarit, niin jos se tarjous osuu...
Millainen on ”idean” rooli sisältömarkkinoinnissa
Olen ollut huomaavinani, että useimmille yrittäjille ideoiden vähyys on iso ongelma kun aletaan puhua sisältömarkkinoinnista. ”Kun ei me olla silleen luovia, että mennään nyt taas vaan näillä perusmainoksilla". Mulla on kuitenkin uutinen: idean osuus kokonaisuudesta...