Jos sun ajatus somesta/ blogista/ uutiskirjeestä on yhtä kuin "en keksi mitään postattavaa”, ”puuttuu ideoita” ja "en tiedä mitä jakaisin" - sä tarvitset IDEABUFFAN!

Varaa vartista puoleen tuntiin aikaa ja sulla on takataskussa samanlainen valikoima some-postausideoita kuin ruotsinlaivan buffassa on ruokaa. Sen jälkeen ei tarvi enää tuskailla!
Lataa ilmainen "Ideabuffa-opas" tästä:
PS. Niistä pääsee tietty myös helposti eroon ja spämmiä ne ei varmana oo!

Facebook mitä missä milloin
Facebook tarjoaa nykyisin niin valtavan määrän vaihtoehtoja markkinoijan käyttöön, että päähän siinä menee pyörälle. Monen mielestä se vie turkasen paljon aikaa tuloksiin verrattuna, ja kun vielä ominaisuudet ja säännöt muuttuvat kaiken aikaa saattaa tulla mieleen,...

3 ammattivalokuvaajen vinkkiä parempiin Instagram-kuviin
Yksi yrittäjien tekemä perusvirhe johon Instagramissa jatkuvasti törmää on kuvien heikko laatu ja se, ettei kuvan sommittelua ole mietitty oikeastaan yhtään. Usein kuvaan on koitettu tunkea kaikki mahdollinen, vaikka vähemmän olisi niin sanotusti enemmän - varsinkin...

Instagramin monet mahdollisuudet ja välineet
Instagramin mahdollisuudet markkinoinnin välineenä ovat monipuolistuneet niin, ettei harjaantumaton käyttäjä enää tiedä mitä niillä kaikilla tekisi. Tulee sellainen karkkikauppafiilis, että kun ei osaa päättää, niin ei sitten valitse vaihtoehdoista enää mitään (tai...

16 vinkkiä Instagram-häsiin eli avainsanoihin
Suomalaiset käyttävät paljon englanninkielisiä häsiä, joten sellaista kohdennusta niiden avulla ei saavuteta josta jenkkiläiset kanssasisaremme ja -veljemme puhuvat. Tämä ei tarkoita sitä, etteikö niitä kannattaisi lainkaan käyttää. Mikään ei koskaan muutu jos kukaan...
![Instagram – suunnittele, viimeistele ja ajasta [jep, oikeesti!]](https://www.tiski.fi/wp-content/uploads/2018/02/instagram-suunnitelma-1080x600.jpg)
Instagram – suunnittele, viimeistele ja ajasta [jep, oikeesti!]
Instagram on viimein tehnyt sen, mitä kaikki sitä ammatikseen käyttävät ovat toivoneet: päivityksiä voi jatkossa ajastaa ja julkaista automaattisesti. Tähän mennessä siis prosessi on mennyt niin, että postausten hallintaohjelma antaa muistutuksen, joka pitää avata,...

Sisältömarkkinoinnin (ensimmäiset) 10 käskyä
Ensin asiakas, sitten viesti ja vasta kolmanneksi tulee kanavat. Asiakkaasi tietää kyllä mitä sinä haluat - olennaisempaa on, että sinä tiedät mitä hän haluaa. Suunnitteluvaihe on hukkaan heitettyä aikaa vain jos suunnitelmia ei ikinä viedä käytäntöön. Satunnaisilla...

Kuinka tehdään toimivaa sähköpostimarkkinointia
Sulle on jo ehkä käynyt selväksi se, että kannatan vahvasti sähköpostia yrityksen ensisijaisena viestintäkanavana sosiaalisen median sijaan. Itse asiassa lasken sen tavallaan kuuluvaksi some-kanaviin - onhan se kuitenkin hyvin toimiessaan kaksisuuntaista...