- Ensin asiakas, sitten viesti ja vasta kolmanneksi tulee kanavat.
- Asiakkaasi tietää kyllä mitä sinä haluat – olennaisempaa on, että sinä tiedät mitä hän haluaa.
- Suunnitteluvaihe on hukkaan heitettyä aikaa vain jos suunnitelmia ei ikinä viedä käytäntöön. Satunnaisilla roiskaisuilla saa satunnaisia tuloksia ja tekemällä sitä mitä on ennenkin tehnyt saa sen minkä on ennenkin saanut.
- Ilman selkeitä tavoitteita on mahdoton sanoa osuuko maaliin tai edes lähelle.
- Ole kärsivällinen. Yhteisöjä ja luottamusta ei synnytetä yhdessä yössä.
- Viesteissä pitää olla kärki jonka ostaja ymmärtää vaikkei hän muuten ymmärtäisi sun alastasi mitään.
- Kyllä, asiakkaat käyttävät mobiililaitteita nyt jo joka alalla ja se vaikuttaa varsin moneen asiaan sisällön suunnittelussa.
- Voit miettiä sisällöntuotantoa elokuvakerronnan kautta: a) kaikki ei tykkää samoista leffoista – ts. kaikkea ei ole vielä tehty, b) tapahtumia pitää olla, mutta pelkkään rymistelyyn kyllästyy aika nopeesti (= säilytä balanssi) ja c) se kolmas ja kaikkein tärkein juttu on, että sisällön tarvis herättää jonkinlaisia tunteita.
- Samasta ideasta voi – tai siis kannattaa ja pitääkin – tehdä useita toteutuksia. Jos ei muuten niin formaattia vaihtamalla.
- Erilainen on parempi kuin parempi. (Sally Hogshead)
”En keksi mitään postattavaa.” ”Puuttuu ideoita.” ”En tiedä mitä jakaisin.”
Kuulostaako tutulta?
Saat asian kuntoon vartissa - kunhan eka klikkaat tästä!
PS. Kenen muun pitäis lukea tää? Laitathan eteenpäin noista jakonapeista