1. Aseta aina ensin tavoitteet sosiaalisen median käytölle.
  2. Määrittele etukäteen mitä ”menestys” sinulle tarkoittaa.
  3. Tunne kohdeyleisösi ja viesti asioista joista he tahtovat kuulla, siellä missä he ovat.
  4. Käytä luovuutta valitessasi kanavia ja keinoja saada viestisi perille.
  5. Tärkein kriteeri ei ole se mistä sinä itse pidät vaan se, mikä on asiakkaallesi tärkeää.
  6. Mieti ensin strategia, sitten keinovalikoima ja valitse lopuksi työkalut tukemaan edellisiä – ei päinvastoin.
  7. Varmista, että menestyksen avainhenkilöillä on sama päämäärä ja sama tarina kerrottavanaan.
  8. Pidä silmällä lukuja jotka kertovat mihin suuntaan etenet.
  9. Sisällöissäsi olennaista ovat hyödyllisyys ja tunteet joita ne herättävät.
  10. Jos se toimii hyvin, analysoi miksi niin jotta voit toistaa sen uudelleen.
  11. Jos ei se toimi, älä pelkää vaihtaa viestiä, sävyä tai kanavaa.
  12. Tätä asiakkaasi kysyy: Voinko uskoa sinua? Voinko uskoa oman unelmani täyttymiseen?

Jaa kuva Pinterestissä oheisista painikkeista

”En keksi mitään postattavaa.” ”Puuttuu ideoita.” ”En tiedä mitä jakaisin.”
Kuulostaako tutulta?

Saat asian kuntoon vartissa - kunhan eka klikkaat tästä!

 

PS. Kenen muun pitäis lukea tää? Laitathan eteenpäin noista jakonapeista 

Eve Koivula tartuttaa tarinankerrontaa brändimarkkinointiin ja jeesaa markkinoinnissa budjetista riippumatta. Aloita heti: kokoa oma ideabuffa ja tule mukaan Facebook-ryhmäämme.

 

Joko olet optimoinut Facebook-sivusi tuomaan sinulle asiakkaita?

”En keksi mitään postattavaa.” ”Puuttuu ideoita.” ”En tiedä mitä jakaisin.”
Kuulostaako tutulta?

Saat asian kuntoon vartissa - kunhan eka klikkaat tästä!