- Aseta aina ensin tavoitteet sosiaalisen median käytölle.
- Määrittele etukäteen mitä ”menestys” sinulle tarkoittaa.
- Tunne kohdeyleisösi ja viesti asioista joista he tahtovat kuulla, siellä missä he ovat.
- Käytä luovuutta valitessasi kanavia ja keinoja saada viestisi perille.
- Tärkein kriteeri ei ole se mistä sinä itse pidät vaan se, mikä on asiakkaallesi tärkeää.
- Mieti ensin strategia, sitten keinovalikoima ja valitse lopuksi työkalut tukemaan edellisiä – ei päinvastoin.
- Varmista, että menestyksen avainhenkilöillä on sama päämäärä ja sama tarina kerrottavanaan.
- Pidä silmällä lukuja jotka kertovat mihin suuntaan etenet.
- Sisällöissäsi olennaista ovat hyödyllisyys ja tunteet joita ne herättävät.
- Jos se toimii hyvin, analysoi miksi niin jotta voit toistaa sen uudelleen.
- Jos ei se toimi, älä pelkää vaihtaa viestiä, sävyä tai kanavaa.
- Tätä asiakkaasi kysyy: Voinko uskoa sinua? Voinko uskoa oman unelmani täyttymiseen?
Jaa kuva Pinterestissä oheisista painikkeista
Joko olet optimoinut Facebook-sivusi tuomaan sinulle asiakkaita?
”En keksi mitään postattavaa.” ”Puuttuu ideoita.” ”En tiedä mitä jakaisin.”
Kuulostaako tutulta?
Saat asian kuntoon vartissa - kunhan eka klikkaat tästä!